четвер, 2 квітня 2015 р.

Дитячі книги

Знову цікава дата - Міжнародний день дитячої книги. 

Що читало в дитинстві моє покоління? Читали мало, бо книжок не було. В основному - казки різних народів. Трохи пізніше  - щось подібне:



(ця- поза часом!)

Мої діти читали багато. Книжки ми вже могли купляти. Все, що попадалось під руку та не дорого. І до бібліотеки дорогу знали. Маючи таку можливіть, перечитувала ці книги разом з дочкою.





(Ясно, що це - лише малесенька часточка того, що читалось).

Старший внук, дякуючи бабусі по батьку, читав українські дитячі книжки, і теж казки, але без охоти, головні книги його дитинства - про Гаррі Поттера.



Що буде читати моя ще маленька внучка? Зараз у неї багато і російських, і укранських зовсім дитячих книжечок, які їй читають бабусі, мама. Але вона любить "читати" сама, вириваючи чергову книжку з рук.  Особливо перед сном. І, можливо, пізніше вона буде читати такі, хоча, дивлячись на ціни, купити їх буде проблематично:

(ця - одна з любимих моєї дочки, можливо, буде і внучки)
 


3 коментарі:

  1. Мама, отдавай мои книжки! Юність полководця Это одна из любимых почему-то..

    ВідповістиВидалити
  2. Обязательно привезу. Кстати, я нашла твою тетрадь с записями по выкройкам.

    ВідповістиВидалити