суботу, 28 березня 2015 р.

Суботня страва

Картопляні кнедлі за рецептом мами.


Моя мама дуже любить різні страви з картоплі. Раніше я купляла вже готові заморожені картопляники і розігрівала їх. А вчора вона згадала рецепт, який  інколи готувала в селі. А я вирішила зробити сьогодні.
Потрібно:

картопля 0,5 кг
2 яйця, 2 ст. ложки борошна
Велика цибулина
300 г курячої печінки
приправи, сіль

Що зробити:
Картоплю відварити в мундирах, обчистити, потовкти. Додати яйця, перемішати, додати борошно, сіль, приправи, добре вимішати.
Печінку відварити (протушити) з морквою. Перемолоти, підсмажити дрібно порізану цибулю і все змішати. З картопляного тіста зробити круглі  млинці,  всередину вкласти чайну ложку печінкового фаршу, зліпити продовгуваті зрази, обкачати в сухарях. Потім обсмажити легенько на сковорідці і протушити на парі. Готово! Подавати з сметаною або піджаркою.

Мої нюанси: картоплю товкла, а можна на мясорубці перекрутити ( не люблю її мити!). Фарш можна любий. Якщо хто постує, то виключити не пісні продукти. Печінку тушила в мультиварці без води і перебила блендером.  Вже підсмажені кнедлі я склала в кастрюльку без ручок і поставила в чашу мультиварки з водою на дні і пропарила. А, ще - половину готових кнедлів ще й заморозила на потім. Приправви брати ті, які вам подобаються.



Немає коментарів:

Дописати коментар