неділю, 9 квітня 2017 р.

Подорож до Білорусі

Повернулася нещодавно з поїздки до Білорусі. Кілька років  листувалася з віртуальною подругою Галею, з якою познайомилася на одному з сайтів. Вже давно вона запрошувала мене в гості. І ось лише в цьому році я змогла поїхати до неї в Мінськ.
Живе вона у власному будинку. Рік назад вона раптово втратила чоловіка, з яким прожила в злагоді і любові довгі роки. Виховали двох прекрасних дочок. До цього часу не може примиритися з цією втратою. І я якраз була в неї напередодні річниці памяті чоловіка. До деякої міри трохи відволікла її від тяжких спогадів (за її словами). Приймали мене дуже гостинно. Все сподобалось, не зважаючи на примхливу весняну погоду. Навіть два дні йшов сніг. Природа навколо білоруської столиці дуже красива – в основному ліси з ялинами та соснами. Скрізь чистота, прекрасні дороги. Відчувається близькість Європи – Прибалтика, Польша.  

Книжковий магазин на одній з вулиць Мінська


Національний художній музей Білорусі. 
Надзвичайно багатий!Тут зберігаються і експонуються знамениті полотна великих російських художників - Брюлова, Шишкіна, Айвазовського, Рєпіна,  Щукіна, Сурікова та ін. На жаль, фото в залах музею мені не вдалися.

 Якраз експонувалася виставка з приватної колекції польського роду Радзивілів. Надзвичайно багата! Розміщена в кількох залах. В основному - портретні зображення різних представників роду, починаючи з 17-го століття










"Неравный брак"

 Ось такий сніг лежав на другий день мого приїзду в Мінськ. Та крокуси його не злякались. Вже через день знову радували очі, а бжоли намагалися знайти в них нектар.




Немає коментарів:

Дописати коментар